მათ. VIII.8. მოსწავლეს შეუძლია ფიგურათა თვისებების
გამოყენება ფიგურათა კლასიფიცირებისათვის და მათი სახეობების შესადარებლად.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·
აყალიბებს
მიმართებებს (მაგალითად ზოგადობა-კერძოობა)
ფიგურათა სახეობებს ან თვისებებს შორის, სქემატურად გამოსახავს ამ მიმართებებს (მაგალითად
ცხრილის ან დიაგრამის საშუალებით);
მათ. VIII.10. მოსწავლეს შეუძლია
გეომეტრიული დებულებების მართებულობის დასაბუთება.
შედეგი
თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
- მსჯელობისას განასხვავებს წინაპირობებს და შედეგს (მათ შორის - აქსიომას და თეორემას);
მათ. VIII.11. მოსწავლეს შეუძლია მონაცემების მოპოვება
და მათი წარმოდგენა დასმული ამოცანის ამოსახსნელად ხელსაყრელი ფორმით.
21-ე საუკუნის უნარები
- სწავლისა და გამომგონებლობის უნარ-ჩვევები;
- კრიტიკული აზროვნება და პრობლემების გადაჭრის უნარი;
- კომუნიკაციისა და თანამშრომლობის უნარი;
- ტექნოლოგიური უნარ-ჩვევები;
- კრეატიული აზროვნების უნარი.
No comments:
Post a Comment